"רצינו לאפשר ללקוחות שלנו את הנוחות של רכישת רהיטים מהבית"
ישראלים רבים מכירים שנים רבות את רהיטי העץ האיכותיים של חברת Simply-Wood המתאפיינים בעיצוב נורדי הרמוני, הנדסת אנוש חכמה וחומרי גלם משובחים. כעת, ניתן לרוכשם מבלי לצאת מהבית בעזרת אתר האינטרנט החדש של החברה. "גם לקוחות מאילת ומקרית שמונה יכולים עכשיו לקנות את הרהיטים שלנו – וליהנות משירות מלא", אומר גיא יאברי, מנכ"ל החברה
לדבריו, מהיום בו הוקמה החברה העיקרון המנחה היה התאמה לטעם ולצרכים של הקהל הישראלי. הניסיון מלמד שזה קהל שמחפש מוצרים איכותיים המתאימים לסגנון החיים הדינמי שלנו בעיצוב ששומר על רלוונטיות גם כשהאופנה או הצורך משתנים ובמחירים הוגנים ושפויים המכבדים צרכנות נבונה.
"בשנים האחרונות ראינו שהישראלים מתחילים לקנות רהיטים באינטרנט – והחלטנו שגם אנחנו נהיה שם, בלי להתפשר על העקרונות שמלווים אותנו מתחילת הדרך".
רשת הריהוט הוותיקה Simply-Wood שנהפכה לשם דבר בקרב ישראלים חובבי עיצוב פנים הוקמה לפני 27 שנים. הרשת מחזיקה חמישה סניפים מחיפה עד לראשל"צ, וכעת החליטה להנגיש את הרהיטים שהיא מייצרת ומשווקת גם לכלל תושבי ישראל.
כל המידע על הרהיטים זמין בחנות האונליין – וניתן כמובן לבצע בנוחות רכישה, ללא טרטורים מיותרים.
"חשוב ללקוחות לקבל מידע כולל ומפורט"
"כבר בהווה אנו רואים שרבים מהקונים באתר הם מאזורים מרוחקים , אנשים שקשה להם להגיע לסניפים במרכז. יש גם כאלה שעשו את המאמץ, באו לחנות, ראו את הרהיטים מקרוב, מיששו וניסו אותם, לקחו את הזמן לחשוב מה לקנות. עכשיו אין צורך לחזור לחנות – שכן ניתן לבצע את הרכישה באתר".
עם זאת, ב-Simply-Wood שמים דגש על חווית קנייה דיגיטלית הדומה ככל האפשר לרכישה בחנות פיזית של הרשת. "נכון שהתרגלנו לקנות כמעט הכל אונליין, אבל עדיין, רכישה של רהיט היא עניין פחות שגרתי. חשוב ללקוחות לקבל כמה שיותר מידע – מאיזה עץ עשוי הרהיט, מה המידות המדויקות שלו, באילו בדים ניתן לרפד, וכמובן המחירים. כל הפרטים האלו מופיעים בבירור ליד כל רהיט באתר. בנוסף, האתר קל להתמצאות – ואפשר למצוא במהירות את הרהיט שמחפשים.
עוד מדגיש יאברי, כי "חשוב לנו שהמוניטין שלנו כחברה נגישה, מוטת שירות ואמינה, יישמרו גם בעידן הדיגיטלי. לכן נתוני הרכישה מוצגים בשקיפות מלאה, עם כל המידע הדרוש על תנאי משלוח והרכבה, אחריות, אפשרויות החזרה ועוד. אמנם באתר לא ילווה אתכם איש מכירות צמוד, אבל אנחנו זמינים מיידית בטלפון, בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם, וכמובן במחלקת שירות הלקוחות – כדי לענות על כל שאלה ולסייע בכל צורך".
לדברי יאברי, ניתן לרכוש באתר כמעט את כל הקולקציה של Simply-Wood – למעט דגמים הדורשים הזמנה מיוחדת, כולל התאמות אישיות של המידה והבד (אותם ניתן להזמין בסניפים בלבד).
התשתית הלוגיסטית מאפשרת אספקה מהירה
אבן דרך משמעותית שסייעה ל Simply-Wood במעבר חלק לקניות גם ברשת, הייתה בשנת 2019 – עם מעבר החברה למרלו"ג (מרכז לוגיסטי) חדש, בו שוכנים כיום גם המשרדים הראשיים של החברה, חנות המפעל בת 3 קומות המציגה את כל הקולקציות כולל חנות העודפים.
"המעבר אפשר לנו לשלש את נפח האחסון וכך להגדיל את המוצרים הזמינים ולהציע ללקוחותינו אספקה מידית. בנוסף, הגדלנו את כוח האדם בכל המחלקות, כדי להפוך את תהליך הרכישה למהיר וקל יותר מאי פעם.
מאז ומתמיד, היעד של Simply-Wood היה לייצר רהיטים בקו טבעי, הרמוני ורגוע, פשטות שהופכת כל בית למקום שנעים ונוח להיות בו. כעת, העובדה שניתן לקנות את הרהיטים שלנו אונליין, פירושה שאין חובה לצאת מהבית – כדי להנות בו עם מוצרינו הנאים לאורך שנים" מסכם יאברי.